دوست دارمH...

 

 


 

 

 

 بزارین یه چیزی رو بگم. هر پسری که به هر دختری در حالت عادی نزدیک میشه و فرضا میخواد سر صحبت رو باز کنه, کامپیوتر ذهنی دختر شروع به انجام محاسبات میکنه و سعی در پیشبینی اهداف پسر از صحبت کردن رو میکنه و معمولا اولین چیزی که به ذهنش میرسه اینه : "سکس!". و هیچ دختری خوشش نمیاد که یه پسر به اون به چشم یه موجود برای اهداف جنسی نگاه کنه. و طبیعتا اولین جواب اینه "نه!".

 


 

 

خوب! پس چرا دخترها با پسرها دوست میشن؟! معلومه! چون یک درصد احتمال میدن که این پسر میخواد با اونا "دوست" بشه. وقتی که من توی خیابون راه میرم پیامهای نامرئی زیادی رو روی هوا میبینم که دخترها میفرستن : "من به یه دوست احتیاج دارم!". "کسی نیست که تو غم من شریک باشه؟". "کسی هست که منو به خاطر خودم بخواد؟!".


پس باید دوست شدن با دخترها آسون باشه؟ کاملا درسته!!! در حقیقت آسون تر از دوست شدن با یه پسره! شما فقط کافیه بتونید این پیام رو تو لحظات اول به دختر منتقل کنید : "من میخوام با تو دوست باشم". اما خوب, اینو که نمیشه همینجوری گفت, باید یه روش غیر مستقیم برای این کار پیدا کرد. یکی از راههای نشون دادن این کار اینه که چیزی در خود دختر و یا موقعیت فعلی پیدا کنید که به جنسیت, ظاهر و یا هر چیزی که بشه ازش برداشت علاقه جنسی کرد ربطی نداشته باشه. مثلا از دخترها کمک بخواین!!! دخترها عاشق اینن که برای پسرها نقش فرشته نجات رو بازی کنند و معمولا در این حالت گارد دفاعی خودشونو پایین میارن. مثلا در یک کتابفروشی با دختری که مشغول ورق زدنه کتابیه در مورد اون کتاب سوال کنید, خودتونو به کتاب و نه به اون علاقه مند نشون بدین. نشون بدین که حداقل توی اون لحظه خاص براتون مهم نیست که دارین با یه دختر صحبت میکنید! دخترها اینو میفهمن و به شما اعتماد پیدا میکنن.

 

 

حالا قسمت بعدی چیه؟ اولا شما باید در مرحله اول تونسته باشین یه کانال ارتباطی برای تماسهای بعدی ایجاد کرده باشین که احتمالش خیلی هم کم نیست. واسه اینکه کاملا نشون بدین که منظور بدی ندارین, یه دلیل قاطع برای تماس بعدیتون داشته باشین, مثلا "حتما در این مورد تحقیق کن و خبرشو به من بده. منتظرم". اینطوری دختر از زنگ زدن به شما احساس ناخوشایندی نداره. تو تماسهای بعدی به هیچ وجه هدف رو گم نکنید, باز هم باید یک دلیل محکم برای ملاقات بعدی پیدا کنید. محکم! مثلا "من به اون کتاب نیاز فوری دارم, اگه بتونی برای یه روز بهم قرضش بدی تا ازش کپی بگیرم, ممنون میشم". یادتون باشه که تلفنهای این مرحله باید کوتاه, دوستانه اما بدونه مخ زنی, و کاملا مرتبط با موضوع اولیه باشه. حتی لحن حرف زدنتون باید طوری باشه که انگار دارین با یه پسر صحبت میکنید! (البته کاملا مودبانه ! ! !)


بعد از یه مدت ارتباط, به قسمت حساس ماجرا میرسیم, شما باید از مرحله آشنایی به مرحله دوستی برید! این کار آسون ولی نسبتا حساسیه. باید بهش نشون بدین که اونو به عنوان یه دوست قبول کردین. باهاش درد و دل کنید! جدی میگم, مثلا نشون بدین که ناراحتین و وقتی از شما دلیلشو پرسید بگین که یه مشکلی دارین و ازش هم فکری بخواین ... راستی اینها واسه دوستی صادقانه است


نوشته شده در سه شنبه 27 تير 1391برچسب:,ساعت 23:5 توسط َََAlireza| |


پیچك دات نت قالب جدید وبلاگ